+46 (‭0)70-950 00 50‬
PRIVATKURSER

Vill du ha privatkurshelg mitt i Göteborg eller Stockholm?

Varför en privatkurs hos Svenska DJ-Skolan?

Kanske har du svårt att hinna med en 2 veckors kurs där det är lektioner varje vardagseftermiddag/kväll.
Här får du en hel grundkurs på bara 3 dagar där du själv bestämmer vilka tider samt dagar som passar dig bäst, både helg och vardagar är tillgängliga.

Allt fokus lägger vi på dig och vi skräddarsyr upplägget efter dina önskemål och vad just du vill lära dig.
Vanligast är att vi går igenom alla mixtekniker , när hur och var man använder dessa, tex mixar mellan olika Bpm och genrer.

Vi lär dig mixa med mycket energi så man både ser och hör hur du jobbar.
Första dagen går vi igenom vårt kompendium (vår Dj bibel) som är ett fantastiskt redskap till ditt framtida DJande så ett du även får ett bra upplägg för tiden efter kursen.

Vi går även igenom hur man beatmixar samt tips och trix. Detta gör vi med elektronisk musik.
Andra dagen fortsätter vi med beatmix men lägger även på en till teknik (klippmix) som man oftast använder för att mixa hiphop, party, Pop, mm. I slutet på dagen lägger vi även på ekomix som mer är en slags hjälpreda för att gå enkelt mellan genrer och hastigheter, ingen mixteknik men bra att kunna.

Tredje dagen repeterar vi allt och lägger på lite tips och trix så som backspinn, vinylstop, effekter mm.
Alla dagarna tar vi såklart teori under tiden vi mixar, tex var man mixar i låtarna,hur länge vi spelar varje genre och varje låt,förberedelser till gig, vart man hittar musik, hur man söker jobb mm.
Vill du ha kursen med boende så har vi det med. Det är en våning med en DJ-bänk och högtalare såklart men även egen toa och dusch , kylskåp, dubbelsäng och tv som ligger centralt i Göteborg.

Har du frågor eller vill veta mer kan du alltid ringa eller maila oss på info@svenskadjskolan.se

Stockholm:

• Kursen hålls under en helg (totalt 4,5 timmar)
  • Tid och datum anpassas efter dina önskemål
  • Kontakta oss om ni önskar att vara flera

Göteborg:

• Kurser är uppdelad över 3 dagar
  • Tid och datum anpassas efter dina önskemål
  • Kontakta oss om ni önskar att vara flera

MÖJLIGHET TILL DELBETALNING

Vi samarbetar med Svea ekonomi som gör det möjligt att delbetala sin kursavgift upp till 24 månader. Väljer du en avbetalningsplan på 12 månader är det dessutom helt räntefritt.

Gör en intresseanmälan i nedanstående formulär så hör vi av oss!

anmäl ditt intresse nedan

Kontakta oss om ni önskar att vara flera

GöteborgStockholm