+46 (‭0)70-950 00 50‬
IBIZA

Utbilda dig med Svenska DJ-Skolan på Ibiza

Ibiza kallas ofta för klubbmusikens huvudstad och är en ö som bara måste besökas om man älskar house, klubbmusik och feta nattklubbar. Så vad kan passa bättre än att lära sig producera just klubbmusik mitt i Ibizas klubbliv? Här bor elever och lärare tillsammans i en stor villa för att man ska ha tillgång till läraren när inspirationen faller på. Studiebesök varvas med ett dopp i poolen och många långa kvällar med musik, nya vänner och massvis med nya upplevelser.

Vår produktionskurs passar alla oavsett om du är nybörjare eller kunnig då det är mycket egentid mellan lektionerna där man får hjälp med just det man känner att man vill utvecklas inom.
Programmen vi använder oss utav är Logic och FL så du väljer själv vilket av dem du vill jobba i. Vår lärare har lång erfarenhet av produktion och har jobbat med flera av musikvärldens stora namn.

MÖJLIGHET TILL DELBETALNING

Vi samarbetar med Svea ekonomi som gör det möjligt att delbetala sin kursavgift upp till 24 månader. Väljer du en avbetalningsplan på 12 månader är det dessutom helt räntefritt.